Hledá se - Creative Coordinator

 

#našťavujemefirmy  

 

Koho k nám hledáme?    

Jsi člověk zrozený pro organizaci a vždy máš o všem přehled? Rád/a by ses věnoval/a projektům spojeným s interní komunikací a tvorbou audio-video obsahu pro ty nejlepší firmy v republice? Hledáš místo, kde se pořád něco děje a do kterého můžeš vkládat kus sebe? Chceš se podílet na projektech, které mají opravdu šťávu a podporovat engagement ve firmách? Tak to jsi tu správně! 

 

Kdo jsme my? 

Jsme energická konzultantská firma, která pomáhá našim klientům měnit pracovní prostředí, tvořit komunity, zdokonalovat jejich interní komunikaci a employer branding.  

 

Co budeš mít jako CREATIVE COORDINATOR na starosti? 

- Tvým hlavním úkolem bude odpovědnost za fungování našeho kreativního týmu a dále podílet se na řízení projektů primárně spojených s interní komunikací a engagementem pro nejrůznější klienty i značky.  

- Nebude to jen o domlouvání termínů s klienty, řešení kapacit interního týmu, plánování natáčení a vymýšlení harmonogramu kreativních projektů (i když je to velká součást tvé budoucí práce 😊). Ale především se ocitneš v centru dění.   

- Nemusíš se bát rutiny! U nás se dostaneš i ke generování nápadů, konceptů a engagement kampaní, ale bude pouze na tobě, jak se zapojíš. Můžeš se těšit, že vyrazíš do akce i na place a využiješ své produkční i improvizační schopnosti (občas J).  

- Když budeš chtít, rádi ti otevřeme možnosti i v dalších kreativních činnostech (např. prezentace naší práce i výstupů klientům, příprava textů a scénářů nebo cokoli s foťákem v ruce), bude jen na tobě, do jaké oblasti tě to více láká. My tě rádi podpoříme v té, kterou si zvolíš! 😊 

 

Co na tebe u nás čeká? 

- Organizace, přehled a práce s řízením kapacitdelegováním úkolů do týmu 

- Komunikace s klienty, interním týmem a externími spolupracovníky 

- Každý den je jiný, každý den je akční, nudit se u nás nebudeš a často se i vypravíš za klienty 

- Budeš u všeho podstatného a je na tobě, jak si zorganizuješ práci i práci ostatních 

 

Co bys měl/a umět a koho hledáme? 

Jsi náš člověk, pokud tě baví práce s organizačními nástroji(např. Planner, Excel atp.). Víš, kdy zvednout telefon a zařídit, co je potřeba. Udržíš si nadhled i v situacích natěsnaných termínů a nebojíš se pracovat samostatně, přicházet s nápady a zároveň se chceš rozvíjet pod vedením zkušenějších kolegů. 

- Bez čeho se u nás neobejdeš?

- Orientace a pokročilá znalost s prací v programech společnosti Microsoft – využíváme Teams, Planner, Excel, Powerpoint, Word, Outlook atp.  

- Chuť se učit a hledat kreativní řešení v různých oblastech naší práce, kdy v jádru toho, co děláme je klient a jeho unikátní potřeba 

- Nadšení a drive –  JuiceUP tvoří dynamické prostředí, kde je neustále živo a často nás nenajdeš v kanclu, protože lítáme na place nebo někde u klienta 

 

Proč zrovna práce v JuiceUP?  

Pokud chceš, aby tvoje práce byla vidět - u nás dostaneš prostor pro seberealizaci a velkou míru svobody. Najdeš uplatnění v tom, co tě opravdu baví. Budeš obklopen/á týmem kreativních duší, které to mají nastavené stejně, nebojí se navzájem se podpořit, pochválit i vyslechnout. 🫸💥🫷 

 

Co by tě ještě mohlo zajímat? 

- Flexibilní úvazek dle dohody, rádi tě uvidíme minimálně 3 dny v týdnu, ale klidně i na plný úvazek 

- Zázemí kanceláří v centru Prahy včetně vybaveného audio-video studia a veškeré techniky 

- Práce ve skupině odborníků s dlouholetými zkušenostmi napříč obory, od kterých se toho hodně naučíš i se s nimi zasměješ 

- Místo, kde budeš cítit, že to, co děláš, dává smysl tobě i všem kolem tebe 

- Samozřejmostí je férový plat a 5 týdnů dovolené (v závislosti na úvazku) 

- Nástup dle dohody 

 

Zaujalo tě to? Skvěle! POJĎ SE POZNAT.

Pošli nám své CV ideálně i s nějakou ukázkou tvojí práce na
e-mail: nguyenova@juiceup.cz  

Pokud máš nějaké další otázky, tak neváhej napsat.

Těšíme se na tebe! 😊